اس ام اس های تیکه دار


♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے


بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے


•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …


تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه


یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .


•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .


خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !


•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


خوش به حالشان !!


خوش به حال اونی که …


وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :


قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .


•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم


همانند توست مرا ” دوست ندارد ”


احساس ندارد !


اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست


•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•


داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی


. و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام...

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:05---25 شهريور 1393
خوجل بود اجیم

دختر آبان
ساعت21:47---24 شهريور 1393
وبلاگت عاليه فقط فونتش رو درست كن خواهر جون بعدشم مطلب دخترونه و شاد بزار بيشتر بازديد ميكنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:جملات عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,جملات تیکه دار,♥ 20:53 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ